środa, 29 lutego 2012

65. Wymianka z szumem fal w tle

Miałam przyjemność wziąć udział w wymiance organizowanej przez Tami. Tematem przewodnim były morskie klimaty :) tematyka bardzo przyjemna i choć nie mieszkam nad morzem, jeziorem ani nawet nad rzeką, to uważam, że jest mi bliska i dlatego przygotowywanie prezentu sprawiło mi dużą radochę :)
A oto, co miało znaleźć się w paczce:
1. Własnoręcznie wykonana praca w temacie morskim
2. Pocztówka kupiona w okolicy, na której jest chociaż 1 morski element
3. Książka  z miłą dedykacją ( książka używana, ale w dobrym stanie )
4. Słodycze, kawki itp.

Moją połówką wymiankową okazała się sama organizatorka :) a poniżej prezent, jaki dla niej przygotowałam; niestety zdjęcie jest niekompletne, gdyż brak na nim pocztówek- tej kupionej i tej wykonanej przeze mnie... 



A oto czym obdarowała mnie Tami :) prezent przeszedł moje najśmielsze oczekiwana i czuję się zażenowana moją skromną paczką... mam przynajmniej nadzieję, że polskie słodycze po części zrekompensowały braki produktów "przyda się", które zupełnie wyleciały mi z głowy! Popatrzcie same:










Same cudowności! Super ramka, kolorowa mulina, własnoręcznie przygotowana podstawka z motywem kotwicy, wielkanocny kurczaczek, przepiękny zestaw koralików oczywiście- motyw morski! Własnoręcznie wykonana laleczka-zawieszka :) książka, zestaw kartoników na życzenia w dwóch przepięknych wiosennych motywach, plastikowe bobinki, papierowe serwetki i dodatkowo kawka i czekoladki! Czy można chcieć więcej?! Tami, bardzo bardzo bardzo dziękuję!

11 komentarzy:

  1. Kochana bardzo się cieszę, że prezent się spodobał :) Twój bardzo, bardzo mi przypasował a słodycze - mniam, mniam :) oczywiście już ich nie ma. Dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne i dużo, można się radować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zapachniało morską bryzą :) Super wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka super! można by powiedzieć na bogato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty super i te co wysłałaś i te co dostałaś i jak tu nie lubić wymianek,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna wymianka...tylko podziwiac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty!! GRATULUJE UDANEJ WYMIANKI!

    OdpowiedzUsuń
  9. prezenty suuuuper i te wysłane i te otrzymane ...
    fajne są takie wymianki

    OdpowiedzUsuń