poniedziałek, 16 stycznia 2012

44. RR Tea Time & Cookie Time - # 1

Nie mogłam się zdecydować od którego zacząć, więc wzięłam się za dwa obrazki na raz :) Póki co moje dzbanuszki prezentują się następująco:




Mam nadzieję, że do końca miesiąca obie szmatki powędrują dalej.

Daniela- dokładnie- pogoda potrafi płatać figle, nie tylko drogowcom :)
Haftytiny - to prawda, kwadratów jest cała masa! ale nie wszystkie listki trzeba w środku xxx
Pelasia - szybko, bo mam do pomocy małe elfy- jak ja odpoczywam, to one przeciągają nitki :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne, tez bym miała podobny kłopot!

    OdpowiedzUsuń
  2. super Co wyszło, nie mogę się zabrać za ten RR przez ten czajniczek, chyba najgorszy obrazek ze wszystkich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, dość męczące są te dzbanuszki, sporo przy nich dłubaniny, ciągła zmiana kolorów... dlatego ciesze się, że już prawie mam je za sobą :)

      Usuń
  3. Fajnie to wygląda. Miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie !:) wspaniałe elfy - oj bym zaadoptowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widze za niedlugo beda u mnie hi,hi,hi...musze wlaczyc moje turbo,aby byc gotowa na ich przyjecie...ja moje tez juz wysle,najwyzej poleza u Agusi..

      Usuń
    2. hehe jak odwalą pracę za mnie, to mogę wypożyczyć :)

      Usuń
  5. Uroczy dzbanuszek! Podoba mi się u Ciebie więc zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzbanuszki! I jakie tempo, jej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurka! Podziwiam! Dwie prace na raz! Wow! Powodzenia w planach:)

    OdpowiedzUsuń